domingo, 4 de abril de 2010

Indian woman calms my soul


I was under a huge bridge in Kolkata; as different as other world, people´s feet left under them a beatifull woman, she liked older because her life´s fight. Her children had been runned around us, playing and looking for toys through rubbish and she looked me without fear, and then... the smile that fighted with my soul to shooted me: wake up! live more!

After a long time, I remember those smile as special as Mona Lisa´s smile, she was happy... I found a Mystic photo like a older exotic god and I became to paint over that my other angel.

Estaba bajo un puente en Calcuta; tan diferente como otro mundo los pies de las gentes dejaban bajo ellos una hermosa mujer que se veía más vieja de lo que era como resultado de su propia lucha con la vida. Sus niños habían estado corriendo a nuestro alrededor, jugando y buscando juguetes entre la basura y ella me miró sin miedo, y entonces... la sonrisa que me golpeó en el alma para gritarme: despierta! vive más!

Despues de bastante tiempo, aún recuerdo esa sonrisa inquietante, como la de la Mona Lisa... yo encontré una foto mistica imitando a un dios exótico y pinté encima mi otro angel

No hay comentarios:

Publicar un comentario